/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobil: Telefon
Fra : Vonna
Vist : 486 gange
300 point
Dato : 14-07-14 19:16

Vil gerne købe mig en Mobil telefon ,men da jeg på grund en Øjen sygdom er meget svagt seende må den have store staver og tal ,samt et godt kamera ,har kun brug for en telefon at ringe med og SMS med og tage foto med, hvad skal jeg købe :)

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-07-14 19:19
Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 14-07-14 19:47

Bille 1948 Den vil jej helt sikkert kgge på :)

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 310 point
Dato : 14-07-14 20:14

Hvis du hellere vil have ene telefon med almindelig tastatur i stedet kun at have mulighed for at trykke på skærmen, så kan Doro Phone Easy 740 anbefales.
Du kan så vælge om du vil være smartphone bruger og bruge skærmen eller skyde tastaturet med de tydelige tal ud og trykke på tallene som på en almindelig mobiltelefon.
Den har 5 MP kamera som den du allerede har fået anbefalet af Bille 1948, du bør ikke vælge en telefon med mindre end 5 MegaPixel hvis du vil tage gode billeder, den er ret dyr men de almindelige mobiltelefoner har ikke et godt kamera 2 MP er for lidt hvis billeder skal bruges til andet end at vises på telefonens skærm:
http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobiltelefoner/DORO740BLACK/doro-phoneeasy-740-smartphone-sort

Eller måske en rigtig smartphone med kæmpestor skærm, den fylder naturligvis en hel del mere end den anden jeg viser men skærmen er altså på 6" prisen er cirka den samme og så får du en smartphone som spiller sammen med din Windows 8 computer:
http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobiltelefoner/NOK1320WH/nokia-lumia-1320-smartphone-hvid

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 14-07-14 21:09

Tak Bille 1948 og o.v.n.´hvilken telefon ville i vælge om i var i min cituvation ,og til dig o.v.n. kan jeg ikke bruge Nokia telefonen til Windovs 7

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-07-14 21:48

Jeg drømmer selv om den viste Windows 8 telefon Nokia Lumia 1320 så det hedder min næste telefon med meget stor sandsynlighed, måske vælger jeg en med lidt mindre skærm
Citat
kan jeg ikke bruge Nokia telefonen til Windovs 7
jow selvfølgelig kan du det, det jeg mente er at brugerfladen med de der 4kantede apps er ens på både telefon og computer når begge kører Windows 8

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 14-07-14 22:06

Tak o.v.n.regner også med at det bliver Nokia telefonen jeg køber .også tak til deg Bille 1948

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-14 22:42

Jeg har lige købt en Nokia lumia 625 Hos Elgiganten, til mit barnebarn. Jeg har ikke set den i brug, for hun får den først til sin fødselsdag.

Godkendelse af svar
Fra : Vonna

Dato : 14-07-14 23:07

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-07-14 23:13

Tak - jeg håber du bliver glad for din nye telefon, jeg bare se at få sparet op så jeg selv kan få en Windows 8 smartphone, den nuværende er en Android det skal den nye bestemt ikke være