/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp...Vælg sin egen thumbnail på video
Fra : McBobo
Vist : 291 gange
100 point
Dato : 07-07-14 22:49

Hej Kandu

Er der en måde eller program hvorpå man kan lave sin helt egen thumbnail på en video når den uploades på nettet generelt.... På Youtube og andre video sider på nette kan man indsætte og redigere thumbnail på en video, hvorpå ens egen start billede vides... Se eksempler her: https://www.youtube.com/results?search_query=Video+Thumbnails+Maker

Så findes der en måde hvorpå man kan indkode thumbnail direkte på sin video, så den vises med det samme uanset hvor man uploader den.... McBobo

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 07-07-14 22:52
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-07-14 20:50

Citat
indkode thumbnail direkte på sin video, så den vises med det samme uanset hvor man uploader den....

Har selv prøvet at lave det, men det virker ´kun´ lokalt og ikke andre steder, da de selv laver og samtidig/ næsten altid omkoder filmen til éget´ behov og ikke vil have DIT format.
Du kan dog lave det i Flash, og det er rimeligt simpelt - eller med dette program? tror jeg nok?, sidder selv og leger lidt med det´s egenskaber.
Men som skrevet, uploader du en film, går ´egenskaberne´ i filmen væk, ved uploaders foretrukne codecs
https://www.youtube.com/results?search_query=Camtasia+Studio+8