/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sjov gave til en på 50
Fra : hellobal1
Vist : 306 gange
50 point
Dato : 07-07-14 14:04

Nogle der har en ide til hvad man kan putte i en kurv til en på 50 udover vin og chokolade. Tænker sådan noget som læsebriller tisse kolbe mm.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-07-14 14:16

Det fik jeg til min 50 års fødselsdag, alt for tidligt, nu er jeg over 70:

En stok med en ringe klokke på...

Du kan jo også hænge kurven på stokken.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 07-07-14 15:40

en thaipige på 18, det vækker altid glæde

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-07-14 17:38

Jeg går ud fra det er en mand?

En flaske sprut, nogle glas med honning og marmelade, en lup.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 07-07-14 22:21

Jeg fik en dunk olie til min bil, der var bundet en rød tråd til den, og så fik jeg en meget lang ende for at finde min olie og der var mange - mange rundture inden jeg havnede i garderoben.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-07-14 22:59

Hvis manden er fisker - gi' ham en syngende fisk - en rigtig hadegave, som dog vækker morskab på selve fødselsdagen.
Ingelein

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 09-07-14 01:42

Giv manden en sømansbrud.Det vil gøre stor lykke.
alimak