/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
1 grafikkort eller 2 grafikort
Fra : LemmiWinks
Vist : 163 gange
55 point
Dato : 06-07-14 14:50

skal man gå efter 1 grafikkort eller 2 grafikort.

med 2 grafikkort betyder det bare at det er dobble så godt, eller er det mere til hvis man skal have 2 skærme kørene.

skal købe en gaming pc så ved ikke om jeg skal efter 1 grafikkort eller 2.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-07-14 16:10

Det vigtigste at vide er dit forbrug hvad ønsker du?
(Og flere grafikkort er ikke dob. Så godt)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-07-14 17:00

Til hver skærm hører et grafikkort.
Nogle grafikkort er "dobbelte" på den måde, at der er to udgange til to forskellige typer skærme.
Nogle gamere bruger to skærme - en til spillepladen og en til "værktøjer og snak med modstanderen"

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 07-07-14 00:49

Nogle bærbare har to grafikkort, et lille der ikke bruger ret meget strøm og et stort der bruges til spil men som bruger meget strøm. Den skifter selv og har ikke nødvendigvis tilslutning til to eksterne skærme.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-07-14 09:20

Så i følge Fun2, er det bedst med 2 skærmkort i en bærbar game computer.