/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Skal have udskiftet vores luft antenne..
Fra : henningrou01
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 06-07-14 08:30

Jeg skal have udskiftet vores luftantenne som sidder på taget, fra den gang man kunne tage bl.a. Tyskland etc. de skal tages ned, så der kun er én UHF antenne.

Hvilken af disse er den bedste!

http://www.avxperten.dk/digital-antenne/udendoers-dvb-t/udendoers-dvb-t.asp

mvh.
hr.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 06-07-14 08:39

Hvis du bor i nærheden af sender er 12 elementer fint, ellers skal du have den med 24 eller 57 elementer da de har større forstærkning!

Kommentar
Fra : henningrou01

Dato : 06-07-14 09:01

Bedste sender: Tommerup (Fyn), kompasretning 10 grader (afstand 23.2 km)

Godkendelse af svar
Fra : henningrou01

Dato : 06-07-14 09:11

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-07-14 09:13

Det er jo ikke langt, så kan du måske bruge en stueantenne hvis der ikke er en masse bakker, skov og andre forstyrrende elementer imellem!

Jeg vil foreslå denne
http://www.avxperten.dk/digital-antenne/udendoers-dvb-t/udendoers-dvb-t-antenne-lte4g-24-elementer.asp

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-07-14 09:13

velbekomme

Kommentar
Fra : alka