/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Voila ?
Fra : Sandvad261
Vist : 383 gange
200 point
Dato : 27-06-14 17:37

Er der nogen her der kender dette program " VOILA " det er et program hvor man scanner skærmen, det kan jeg også godt få den til, men mit lille problem er at når man afspiller det man nu har fået scannet, så ( HAKKER ) det, alså det afspilles ikke glidende, ja ligesom hvis HDen ikke er hurtig nok.
Under indstillinger går jeg ud fra, at der skal justeres lidt men i hvad???

Hej

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 27-06-14 19:27

Hvad er det du optager? Er det noget med masser af hurtig grafik ? Fx et spil ?

Jeg har ikke selv programmet så ved ikke hvilke ting det tilbyder, men mit gæt er at du ikke har optaget med nok fps. Det kan også være din maskine ikke er hurtig nok, så når den optager resulterer det i tab af nogle frames.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 27-06-14 19:55

Øh - hvad for noget.

https://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=VOILA+&gbv=2&oq=VOILA+&gs_l=heirloom-hp.3..0l10.2792.2792.0.4430.1.1.0.0.0.0.94.94.1.1.0....0...1ac..34.heirloom-hp..0.1.94.n8w0E7zxhHE

Det er typisk fejl på codex, når billede hacker eller lyden lyder som man sad i en tom metal-tønde, men det kan så sandelig også være programmet der svigter = især de gratis programmer.

Hvis du kan? så gå ind i programmets indstillinger og sæt ´framerate´ til 25/ eller mere + bitrate til over 1500 + og lyden til/ på ACC/MP3

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-06-14 20:02
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-06-14 20:58

Ved ikke om denne side kan hjælpe dig ´mere´ på vej, men udmærket side med gode råd osv
http://www.abmedia.dk/video/dvdguide.htm

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 01-07-14 22:13

Tak for svaret mig-selv.
Ikke fordi at jeg kunne bruge dit svar til noget, men jeg syntes alligevel at du skulle have disse point, for du har arbejdet ihærdigt på sagen for at løse mit problem.
Men jeg fandt en hel anden løsning, det jeg ville optage det var jo BADEHOTELLET fra TV2, for den kunne man jo ikke købe nogen steder,så af omveje fik jeg at vide at det er det firma der hedder " Scanbox " der har rettighederne til Badehotellet, så en mail blev afsendt, og jeg har idag modtaget svar, og med besked om at Badehotellet kan købes på DVD torsdag 9 Okt.

Hej med dig og god vind

Hilsen Jens