/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Nokia Lumia 520 - fjerne "bras"
Fra : ingelein
Vist : 207 gange
100 point
Dato : 25-06-14 18:38

Hej
Jeg har købt 2 Nokia Lumia 520 mobiltelefoner - og er vildt forvirret over alle muligheder.
Det er jo slet ikke det jeg vil.
1. Jeg vil ikke på nettet
2. Jeg vil ikke have apps - og andet gøgl.

Jeg vil kun kunne ringe - og modtage opkald - og sende og modtage sms. Jeg havde forestillet mig at det var nemmere med sådan en smart phone i stedet for den gamle håndværkermodel. Nu er jeg lige ved at have fortrudt. Det er jo ikke en "mini pc" jeg har brug for.

Desværre har jeg ikke fundet stedet, hvor man kan deaktivere alt det, der skal foregå via "betaling".
Er der mon nogen, som ved bedre?

Jeg har stadigvæk returretten såfremt jeg ikke finder ud af det.
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-06-14 19:15

Hvad har det merd gruppen Penge/Investeirng at gøre?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 25-06-14 19:17

n jamen det var da en investering - måske endda en fejlinvestering.
"Aner ikke" , hvordan den er havnet der - jeg havde valgt telefoni - mobil.
Ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 25-06-14 19:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål