/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Genvej til lys i tastatur
Fra : sigmatau
Vist : 343 gange
170 point
Dato : 25-06-14 00:44

Jeg er den lykkelige ejer af en Microsoft surface2 med type tastatur, hvor der efter sigende skulle være baggrundsys i. Men hvordan tænder jeg for det? Har søgt vidt og bredt......

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 25-06-14 08:22

F2 for at skrue op for lyset og F1 for at skrue ned
/Janus

Kommentar
Fra : sigmatau

Dato : 25-06-14 09:50

Skudt forbi, f1 f2 og f3 regulerer LYSstyrken, ikke lyset

Kommentar
Fra : sigmatau

Dato : 25-06-14 09:51

Sorry, der skulle stå LYDstyrken

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 170 point
Dato : 25-06-14 10:02

Medie- og lysstyrketaster

Tasterne til lyd fra og afspil/pause giver dig kontrol over dine medier. Type Cover-modeller med baggrundsbelysning har lysstyrketaster og dem uden baggrundsbelysning har lydstyrketaster.

Type Cover med baggrundsbelysning
Taster til lysstyrke ned, lysstyrke op, lyd fra/lyd til og afspil/pause.

http://www.microsoft.com/surface/da-dk/support/hardware-and-drivers/type-cover

Kommentar
Fra : sigmatau

Dato : 25-06-14 10:43

JanusN og katekismus I har begge ret, det ser ud til at de har givet mig et forkert tastatur
Nu kører jeg over for at bytte det.....

Godkendelse af svar
Fra : sigmatau

Dato : 25-06-14 12:34

Tak for svaret katekismus.
Du får points for at give mig det link som gav mig løsningen. Har nu byttet tastatur