/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Download fra TV2 Play
Fra : Sandvad261
Vist : 370 gange
100 point
Dato : 24-06-14 12:42

Er der nogen her der ved hvad man skal gøre for at Downloade fra TV2 Play, for jeg vil godt have den serie der hedder Badehotellet, jeg har været rundt her på nettet for at finde den på DVD, men det findes bare ikke.

Hej

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-06-14 12:58
Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 60 point
Dato : 24-06-14 13:00
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-06-14 13:09

Du kan også prøve med en ´url sniffer´, men såvidt jeg ved, er de fleste Danske stream kodet og ikke nemme at hente på den måde, de skal optages direkte.
https://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=url+sniffer&gbv=2&oq=url+sniffer&gs_l=heirloom-hp.3..0l7j0i22i30l3.1606.8486.0.9734.11.7.0.4.4.0.265.999.1j5j1.7.0....0...1ac.1.34.heirloom-hp..0.11.1079.gRrl1RJKiT0

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 26-06-14 10:41

Til mig-selv
Jeg har set på sagen, og desværre er disse programmer du der nævner kun til Windows og jeg kører helst med min MAC.
Men jeg har da godt nok en næten helt ny Windows computer, som jeg så fik støvet af,ladet op, og OPDATERET osv. typisk Windows.
Jeg fik også lagt et af disse programmer ind, men TV2 Play er åbenbart en strid opgave, for jeg kunne godt scanne, men da jeg ville se hvad der var kommet ud af både dine og mine anstrengelser, så kom jeg til at tænke på min barndom, de gamle sort/hvide fjernsyn, de havde det med at billedet væltede " det ved du jo nok ikke hvad det vil sige " men når billedet så væltede så fik fjernsynet bare et ordentlig gok oven i, så rettede det sig op, men det virkede ikke på computeren, så billedet var sort/hvidt, og det var væltet.

Hej

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-06-14 18:18

Jeg bruger dette, og det har aldrig fejlet hos mig har optaget mange film fra Netflix og andre sider hvor links og film er kodet.
At billedet? flipper kan være mangel på codex, prøv at hent K Lite pakken - pas på med hvad du sætter X ved, mener der kan være nogle søgemaskiner du skal krydse af eller ikke.
http://wmrecorder.com/products/wm-capture/

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 27-06-14 18:39

Tak for svaret mig-selv.
Selv om at du linker til et Windows program til en MAC, så har dit link dog alligevel givet mig blod på tanden, og jeg faldt så over et program som hedder " Voila " som er til MAC. nu skal jeg bare som du nok kan se finde ud af hvordan man sætter den op så den ikke hakker...

Hej