/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Musen opfører sig mærkeligt
Fra : Fattig
Vist : 334 gange
200 point
Dato : 22-06-14 15:14

Jeg har fået et problem med min trådløse mus.
Scroll funktionen (hjulet) virker ikke som det plejer, nemlig at kunne rulle ned på siderne.
Scroll funktionen viser nu højtaler styrken, og regulerer denne oppe i venstre side af skærmen, hvad kan jeg gøre for at få min gode mus til at fungere normalt.
Bruger Windows 8, hvis det kan hjælpe med opklaringen.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 22-06-14 15:56

Den trænger sikkert til at skiftes ud...

Ellers går du ind i kontrolpanelet og kigger under MUS om det er indstillingerne det er galt med...

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 22-06-14 16:16

poten
Der har jeg været, uden at det hjalp

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 22-06-14 16:35

Klik på højtaler ikonet nede ved uret, og nu kan du se at rullen i musen bevæger lydstyrken.
klik lige udenfor denne "højtalerbar", og den burde holde op med det.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 22-06-14 18:31

Problemet er løst, inden jeg smed musen ud gjorde jeg et sidste forsøg. Tog batteriet ud og satte det i igen. Vupti, så virker den som ny.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 22-06-14 18:32

Tak for svaret Eyvind.
Nåede ikke at forsøge dit tip, men tek for deltagelsen.

Kommentar
Fra : Eyvind