/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Flytte kontakter
Fra : ajohansen
Vist : 349 gange
200 point
Dato : 06-06-14 11:26

Jeg har fået en ny tlf. men kortet fra den gamle tlf. passer ikke i den nye.

har nu fået et mindre kort, men hvordan får jeg flyttet kontakter fra min gamle samsung til min nye iphone?

mvh anne

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-06-14 15:26

Citat
men kortet fra den gamle tlf. passer ikke i den nye

Klip det til, er det for lille så lav en ´ramme´ til det.
https://www.google.dk/search?q=sim+kort+adapter&hl=da&gbv=2&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=TsGRU8iVE4S9ygOWk4Fg&ved=0CAUQ_AU

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-06-14 16:04

Citat
hvordan får jeg flyttet kontakter fra min gamle samsung til min nye iphone?

Klip det til, da jeg tror, det nye simkort er mindre, end det du havde.

Har du også fået nyt telefonnummer? Der hvor du købte den nye telefon burde de have informeret dig, om at simkortet kunne klippes til (de kunne evt. have gjort det for dig.)

https://www.google.dk/#q=sim+kortet+passer+ikke

På ovenstående link er der hjælp at hente. Hvis du ikke selv kan, så få det ændret der, hvor du købte din telefon (evt. i en telebutik, der sælger iPhone)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-06-14 18:38

Gentagelser fremmer forståelsen??

Men du har sikkert ret = dårlig rådgivning - men det er desværre ikke en nyhed i lille DK.
Jeg har selv gjort nummeret med at klippe/ forstørre et sim kort, og det tager ikke mange minutter, hvis man ikke har 11 tommelfingre...