/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Elektronisk fakturering
Fra : Dalapin
Vist : 224 gange
90 point
Dato : 04-06-14 15:46

Hej med Jer

Vi har en kunde som ikke længere kan acceptere vores elektroniske fakturaer via ISS/Post Danmark. De blev fremsendt pr. mail direkte fra SAP som pdf fil.

Er der nogen som kender en udbyder, som kan omdanne pdf'er til OIOUBL/OIOXML filer som så sendes videre til vores kunde ?

Vi må ikke installere "eksterne programmer" på vores server / for vores moderselskab, og vi har ikke manpower til at udstede fakturaen og så taste den manuelt ind på en webløsning.

Tak for hjælpen og go' sommer

Mvh, Dala

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-06-14 16:53

Er du sikker på, at dit SAP ikke kan sættes op til at levere en sådan "faktura"?

Kommentar
Fra : Dalapin

Dato : 06-06-14 07:53

Hej Bille
Jo da, men kun delvist.
Så vidt jeg har forstået er der et delmodul man skal tilkøbe, alternativt skulle man kunne bruge SAP's "IDoc" format - men den version vores "moder" arbejder med er så langt fra den som "scanningsfirmaet" bruger.
Deres løsningsmodel var at købe deres program til dkr. 25-35.000, alternativt tage papirfakturaerne og taste dem i deres web-baserede program.

Men der burde jo være andre leverandører af "scanningsløsninger" end ISS/Post Danmark, som begge er blevet afvist af vores kunde.

(Ved de to nævnte leverandører kunne vi nøjes med at sende / maile vores fakturaer som pdf og de indlæste så skidtet.