/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Gratis program til hurtigere PC
Fra : erik.bbs
Vist : 688 gange
100 point
Dato : 01-06-14 15:26

Er der én der kender et godt og GRATIS program til at få ryddet op på sin PC og få den til at køre hurtigere, uden at ændre på Lan indstillingerne.
Jeg bruger Windows 7.
Jeg kan dog ikke lide (Reg Clean) og har prøvet Advanced SystemCare 7, uden det bedste resultat.

Mvh erik.bbs

Accepteret svar
Fra : poul_from

Modtaget 110 point
Dato : 01-06-14 15:53

Prøv winoptimizer 11 godt nok ikke gratis men du kan prøve det og demo perioden burde være nok her og nu så du får ryddet op på din pc

Kommentar
Fra : erik.bbs

Dato : 01-06-14 16:38

Jeg vil snart prøve div. gode forslag, og derefter vende tilbage med point til det bedst program.
Mvh erik.bbs

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-06-14 19:08

Prøv programmet TuneUp.
Ellers skan for virus, en veholdt pc bliver ikke bare? langsom = uden grund.
har du scannet din disk for dårlige sektorer, ellers prøv Crystaldisk

Selv bruger jeg disse gratis programmer, søg selv efter lige det der passer dig:
http://www.wisecleaner.com/index.html

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-06-14 19:08
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-06-14 19:31

Du skal måske kigge lidt i hvad der starter op og kører med hele tiden.

Ccleaner > værktøj > start......................så kan du se hvad der kører med når du starter op.
Du skal i første omgang bare deaktiver og IKKE slette noget.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 01-06-14 22:39
Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 02-06-14 05:48

En sløv computer kan også være kendetegn på at du har en masse programmer som kører i baggrunden uden af vide af det....

Så få afinstaller alle de programmer du ikke bruger jævnligt og installere dem igen når de skal bruges... eller i det mindst få deaktiver programmerne som "Eyvind" har forklaret i tidligere indlæg..

McBobo

CCleaner: http://download.cnet.com/CCleaner/

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 02-06-14 05:49
Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 02-06-14 14:10

Ccleaner etIndsæt din tekst her nemt og gratis program, som jeg har haft megen glæde af.

Godkendelse af svar
Fra : erik.bbs

Dato : 02-06-14 15:58

Tak for svaret poul_from.