/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Set andet sted.
Fra : fleng
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 29-05-14 13:19

Set et andet sted på nettet:
"Helle vinder stort på Løkkes nedtur"

Men en dårlig vin bliver ikke god, fordi der er en der endnu dårligere.

Er det kvaliteten af i dag?

Kommentar
Fra : werter

Dato : 29-05-14 14:24

Så hit med den gode!

Kommentar
Fra : poten

Dato : 29-05-14 14:29

Citat
Men en dårlig vin bliver ikke god, fordi der er en der endnu dårligere.

Noget forvrøvlet sludder at skrive...

Er det kvaliteten af i dag?

Også noget forvrøvlet sludder at skrive...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-05-14 14:58

DF høstede mere, især på parlamentsvalget.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-05-14 15:23

Citat
Noget forvrøvlet sludder at skrive...

Har du en dårlig dag, poten?? Op med humøret. Solen skinner,blå himmel,fuglene synger,og kornet bølger i vinden.

Citat
Men en dårlig vin bliver ikke god, fordi der er en der endnu dårligere.

Sande visdomsord. Man kan også sige,af to onder...........

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-05-14 17:33

Det er lige meget hvem i ta'r - jeg vil meget hel'reha' en Star.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 29-05-14 17:48

Citat
Har du en dårlig dag, poten??

Det må vist snarere være et dårligt år - eller liv - med de evindeligt mavesure kommentarer

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-05-14 18:11

http://peecee.dk/upload/view/438286
Meget smuk etiket.

Kjeld: Kom og se Viola...hun er ganske bar!
Dirch: Jeg vil hellere ha`en Star.

Nå,nu skal det jo heller ikke ende i det renepjat.

M.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-05-14 20:30

It is nice to be important, but more important to be nice!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 29-05-14 21:05
Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 30-05-14 06:19

Ligesom Informations gamle? reklameslogan

"Den mindst ringe avis"

må vi tage til takke med de mindst ringe politikere!

Ingen er fejlfri, hverken politikere eller vælgere

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 30-05-14 08:56

Der er nogen der har fattet pointen i spørgsmålet. Jeg bliver ikke bedre af at min nabo er endnu dårligere. Noget andet er, den gode vin endnu sværere at opdrive efter den mudderkastning vi for øjeblikket oplever.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-05-14 10:28

I forbindelse med Helle kontra Lars,kom jeg til at tænke på den gamle vending:

I mangel af egen succes - er naboens fiasko ikke at foragte ...

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-05-14 12:54

Citat
I mangel af egen succes - er naboens fiasko ikke at foragte ...
Så sandt som det er sagt..

Nu viser det sig, at dele af regeringen har fået nok af hetzen. Fortsætter TV2 og DR1 deres hetz ret meget længere, kommer der vel et tidspunkt, hvor også den almene befolkning begynder at tænke selv - feks. er der ret meget forskel på Helles og Lars's "overforbrug af andres penge"...? Faktisk ikke, men det er Lars de hetzer.

Lars har f.eks ikke leaset en bil i tyskland for at spare dansk moms - det har statsministeren til gengæld.
I samme øjeblik barbiedukken havede underskrevet leasingkontrakten, lukkede hun den fidus.
Andre måtte da endelig ikke få glæde af den.