/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Opgradere til Win 8 på bootcamp?
Fra : ingelein
Vist : 270 gange
50 point
Dato : 28-05-14 20:54

Hej
Er det problemfrit at opgradere fra Win XP til Win 8 på bootcamp?
Ingelein

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 29-05-14 09:54

Hmm det er et MacOS forum ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-05-14 10:10

Kender ikke til Mac, men hvis du vil opdatere en XP til 8 så mener jeg at det kun kan gøres som en ny install, du mister alle data.
Men kan den Bootcamp ikke køre mere end et system.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 29-05-14 12:07

det kommer an på hvilken version mac os du har, hvis det er en ældre kan du ikke...

http://support.apple.com/kb/HT5639?viewlocale=da_DK

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-05-14 15:10

Hej
Det er Mac OS X 10.6 (Snowleopard). meget ældre versioner kan heller ikke køre bootcamp. Det er først fra skiftet til INtel processorer at det er muligt.
Ingelein

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-05-14 20:24

@ finnostervig:
Citat
Hmm det er et MacOS forum ?

Måske også derfor ingelein stiller sit spørgsmål her

@ ingelein:
Det kan ikke lade sig gøre at installere win 8.1 på din mac (eller 8 eller 7)
OSX 10.6 kører bootcamp 3 og du skal have bootcamp 5 for at installere win 8

Så hvis du vil køre win8 i bootcamp skal du først opgradere OSX til 10.8