/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung Smart switz
Fra : dhmoelsted
Vist : 511 gange
100 point
Dato : 27-05-14 19:27

Jeg har en skadet Samsung galaxy s3 som virker.... har fået en ny mage til og vil benytte denne SWITZ til alle data og billeder på mobilen .. har blot et par spørgsmål :

Skal simkort over i den nye mobil har jo kun et ....

skal jeg hente apps i den gamle først med sim monteret og så hente apps i den nye med isat sim

er lidt usikker på det

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 27-05-14 19:29

Har du ikke synkroniseret med Google?
Det er absolut nemmeste måde, at flytte data, billeder og kontakter fra telefon til telefon!!

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 27-05-14 19:32

Du må have en Google konto, for at hente apps.
Den logger du på, med din nye telefon og så hentes næsten alle apps, ned igen.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 27-05-14 20:09

ingen problemer med at hente apps men ser at man holder mobilerne sammen hvorledes kommer data så over fra den brugte til den nye ??

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 27-05-14 20:59

Hvorfor ikke først synkronisere den gamle med Google og når du så opsætter den nye med samme konto, hentes alt igen!!

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 28-05-14 10:28

På min HTC er der mange muligheder for synkronisering, bla Dropboks og Google.
Du går bare ind i opsætning og under synkronisering klikker JA, så går det af sig selv.
Når du så vil have det tilbage eller overført er det samme måde, men det kræver at du har en konto.

Jeg kan også gøre det med et usb stik til min pc.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-05-14 11:07

Citat
Jeg kan også gøre det med et usb stik til min pc.

Eller Wifi.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 28-05-14 13:51

dvs at den apps der hedder samsung smart switz ikke er at anbefale at bruge ( og hvordan )

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-05-14 14:50

Citat
dvs at den apps der hedder samsung smart switz ikke er at anbefale at bruge ( og hvordan
)

Kender den ikke, men hvis den fulgte med din tlf, så skal du oprette en bruger, og det virker ligesom Google og Dropboks, har en ? magen til som er en del af min tlf, men foretrækker de nævnte og min pc

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-05-14 14:51

Citat
men hvis den fulgte med din tlf, så skal du oprette en bruger

Hvis den laver altså backup i skyen

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 28-05-14 20:07

Tak for svaret mig-selv.