/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Transport fra Pisa til Camping plads
Fra : scrubber
Vist : 263 gange
300 point
Dato : 26-05-14 17:21

Vi skal her til sommer på Camping i Italien. Vi lander i Pisa og skal så "fragtes" fra lufthavnen til Camping pladsen. Vi lander først ved 20.30 om aften og er 6 personer der skal fragtes til Camping pladsen.
Vi har tjekket med tog med man kan ikke bestille noget hjemmefra, det kan mærkelig nok først gøres når man er dernede.
Søger alternative forslag til hvordan vi nemmest kommer fra lufthavn til Camping plads. Også hvad det evt koster med taxa, og hvordan aftales taxa priser i Italien og om dr er noget vi skal passe på? Vi har hjemmefra kunne regnet ud af det ca. vil koste Kr : 2000,- for 6 personer i privattransport i bus, hvilket vi syntes er vildt dyrt. Det er jo dyrere end flybilletterne.

Så hjælp søges af familie der er vant til at rejse i Frankrig og specielt Spanien !

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-05-14 18:27

Lej en stor bil eller to små. Det sidste kan godt være det billigste.
Søg på holiday autos. De har hjemmeside på dansk og dansk telefonnummer, som dog ofte bliver betjent fra sverige. De har ikke selv biler ,men formidler fra en af de store udlejere, til priser og betingelser, bedre end du selv kan opnå. Lej bilen fra lufthavnen og betal det ekstra det koster at aflevere ved campingpladsen. Eller behold bilen under ferien. Små biler koster i sæsonen omkring 150 kr /dag , med fri km.
Udlejeren vil på stedet måske prøve at prakke dig ekstra forsikring på. De er dyre og nytteløse . Hvis du vil sikre dig ekstra kan du hos holiday meget billige bestille en forsikring , som vil dække al selvrisiko ved denellers onbligatoriske.