/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Regler for høringssvar
Fra : tjuel
Vist : 215 gange
200 point
Dato : 24-05-14 13:38

Hej!

I forbindelse med en skolestruktur som er sendt i høring, har vi oplevet at kommunens administration beordrer skolelederen til at hemmeligholde høringssvaret afgivet af skolebestyrelsen.

Kan kommunens administration dette?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-05-14 20:21

Kun hvis de er Statsansatte.

Og ellers kan du køre en kamp mod systemet, som du sikkert og måske vinder om 10 år.