/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Prøveplade/ mærkat
Fra : mig-selv
Vist : 476 gange
50 point
Dato : 23-05-14 19:15

Lidt af en jungle at finde ud af - næsten
Står og skal bruge en prøveplade i næste uge, og den kan vel bestilles på Skat, MEN mener kun der kan betales med Dankort, (har intet) hvad gør man så?
Kan man hente et plade andre steder (synshal?), nu omdage.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 23-05-14 21:01

Det er ikke gjort særlig nemt for køretøjsejere eller andre der har behov for at anskaffe prøvemærker

Citat
Du kan købe prøvemærker i et af SKATs fire motorcentre eller i toldekspeditionerne i Hirtshals, Esbjerg, Padborg, Nørre Alslev og Rønne. Du skal medbring ID med billede og stelnummer.

Du får udleveret prøvemærkerne med det samme.

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1971907

Og SKATs 4 motorcentre er beliggende i Høje-Taastrup, Odense, Aarhus og Aalborg

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-05-14 23:07

Citat
Det er ikke gjort særlig nemt for køretøjsejere eller andre der har behov for at anskaffe prøvemærker

Kan kun give dig ret, altid noget man ikke skal samme vej for at aflevere det igen.
Sidst jeg havde brug for den service, fik jeg udleveret et sæt plader, men nu er alt sg. så elektronisk.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 24-05-14 15:42

Tak for svaret dova.