/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Sodoku - hvor køber jeg opgavebøgerne ?
Fra : Spuky
Vist : 1818 gange
300 point
Dato : 23-05-14 11:18

Forlaget Capella har lavet nogle dejlige opgavebøger Let, Middel/svær, Ekspert, som jeg i flere år har købt i Bilka. Bilka har desværre for nyligt fjernet dem fra deres sortiment, så nu håber jeg at jeg kan finde en anden leverandør.

Capellas Sudoku-bøger er specielt gode, fordi der kun er én opgave på hver side, hvilket giver en dejlig stor opgave på 8 x 8 cm.

Er du også en glad Sudoku fan, så ved du givet, hvad jeg søger. Capella Svær el Ekspert.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-05-14 11:21

Posthuset plejer at have dem på hylden - hvor jeg handler

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-05-14 11:48
Kommentar
Fra : sadler

Dato : 24-05-14 07:11

Hvorfor ikke selv printe sudoku'erne ud...

Vælg selv sværhedsgrad og størrelse...

http://www.websudoku.com/

sadler