/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Forsvundet mappeliste
Fra : laikatøs
Vist : 719 gange
100 point
Dato : 23-05-14 09:53

Har en liste i venstre side m. Indkommet post-sendt post samt mapper o.s.v. den er forsvundet, hvordan får jeg den fem igen ? Køre Windows Vista

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-05-14 10:17

Er det Vista's indbyggede postprogram?

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 23-05-14 14:04

Det er Windows Mail

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-05-14 15:56

Prøv at klikke på den lille pil der er ud for dit konto navn, måske du bare har fået foldet det sammen!

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 23-05-14 16:13

Kan ikke se pilen ? Tegnet for sortering i onedadgående er det 1. tegn tv.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-05-14 16:45
Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 23-05-14 19:01

Hej Klaudi

Det er sådan det så ud før det forsvandt, så jeg har ingen pil jeg kan trykke på hjælp-hjælp

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-05-14 19:26

Kommer pil ikke frem hvis du fører mus hen på kontonavn, det gør den på min!

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 23-05-14 20:30

Kan ikke se noget kontonavn ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-05-14 21:08

Hvis du ikke kan se din konto ude til venstre så skal du nok prøve at gå til menuen Vis og så vælge et layout der.

Ellers prøv at opdater mail programmet, hent her:
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-live/essentials

Filen du downloader hedder wlsetup-web.exe, gem den på Skrivebordet og kør den derfra.

Når installationen er startet får du mulighed for at vælge flere programmer, da mail er installeret bliver det kun opdateret.

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 24-05-14 16:36

Hej Klaudi Tak for din ihærdighed. Windows Live Essentials 2011 - kan ikke længere opdateres.

Når jeg går ind under VIS - MaAPPER - OK - så er der alt det jeg mangler til at stå tv. for mine meddelelser , men hvordan får jeg det tilbage til min mailside ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-05-14 18:16

Har du forsøgt Windows update? Jeg gætter på at Windows Live Essentials opdateres der, det burde den kunne, måske som en valgfri opdatering, ellers gør som Klaudi har foreslået:
Installer Windows Live Essentials igen , programmerne i pakken bliver udskiftet med nyere udgaver.
Du kan bruge FileHippo update checker til at opdate forældede programmer på din computer:
http://www.filehippo.com/updatechecker
Kør den som administrator, bemærk at den henter engelsksprogede programmer til dig, men Windows Live Mail er ret nem at få på dansk, der var et spørgsmål her på Kandu for ikke så længe siden og jeg fik mit program lavet om til dansk dengang

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-05-14 18:18

Citat
Når jeg går ind under VIS - MaAPPER - OK - så er der alt det jeg mangler til at stå tv. for mine meddelelser , men hvordan får jeg det tilbage til min mailside ?

Der er jeg så ikke lige med, den kan jeg ikke finde på min!

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 24-05-14 19:30

hej Klaudei Hvis du ser dit svar under d. 23.05. kl. 21.08 skriver du jeg skal gå ind under VIS det er dér jeg fandt MAPPER og svarede OK. Det er den liste med Indbakke Udbakke - Sendt post o.s.v. samt alle mine mapper jeg mangler

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-05-14 19:57

Citat
Hvis du ikke kan se din konto ude til venstre så skal du nok prøve at gå til menuen Vis og så vælge et layout der.

Der har jeg ikke noget med Mapper, der har jeg Visninger, Organisering og Layout!

Det er mystisk! Meget

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 24-05-14 21:44

HEJ Ser ud til at det er uløseligt ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-05-14 08:18

Det burde kunne lade sig gøre at få det til at virke, tag backup af dine mails og kontakter
fjern så wlm mwd f.eks. Revo Uninstaller, geninstaller så wlm

Find Revo Uninstaller her
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Windows Live Mail
http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=29224
eller denne
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-live/essentials-other

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-05-14 08:55

Måske noget her

I had the same problem after an update from Windows. I went to C:\Users\usernamexxxx\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail and noticed that the folders missing from my Live Mail were there and searched for a way to return them. No luck.... BUT... I went to WLM and clicked on VIEW then COMPACT VIEW (collapses all the folders listed and a green plus sign appears under them.) Click on the green plus and ALL folders even those missing from the list show up in the dialogue box. Put a checkmark beside all the folders you want and click OK. Now, when you click on Compact View once more all the folders should appear....They did for me.

Kilde:
http://answers.microsoft.com/en-us/windowslive/forum/livemail-email/how-to-recover-lost-storage-folders-in-windows/6fa3abe2-865a-e011-8dfc-68b599b31bf5

En fri google oversættelse!
Jeg havde det samme problem efter en opdatering fra Windows. Jeg gik til C: \ Brugere \ usernamexxxx \ AppData \ Local \ Microsoft \ Windows Live Mail og bemærket, at de mapper, mangler fra min Live Mail var der og søgte efter en måde at returnere dem. Intet held .... MEN ... Jeg gik til WLM og klikket på VIEW så COMPACT VIEW (kollapser alle mapper børsnoterede og et grønt plustegn vises under dem.) Klik på det grønne plus og alle mapper selv dem mangler fra liste vises i dialogboksen. Sæt et flueben ved siden af ??alle de mapper, du ønsker, og klik på OK. Nu, når du klikker på Compact View endnu engang alle mapperne skal vises .... De gjorde for mig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-05-14 19:35

Hvilket mail efternavn har din mail.
eks abc@?????

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-06-14 17:21

Hva' så er man gået helt i dvale!

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 04-06-14 19:08

ved ikke hvad du mener Claudi !

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-06-14 19:25

Citat
ved ikke hvad du mener Claudi !

Ihh nej det gør du vel ikke, RESPONS måske, eller er det for svært!

Og så er det Klaudi og ikke Claudi

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 04-06-14 19:43

KLAUDI undskyld stavemåden. Du efterlyser RESPONS. Jeg har 2 gange accepteret og tastet sendt - hvilken yderligere respons manger du ? spørgsmålet burde være lukket efter accept og sendt - er det ikke sådan det fungerer hos kandu.dk ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-06-14 19:49

Mystisk at du ikke kan gøre en ende på Klaudi...................øh jeg mener acceptere hans svar.

For det gik da meget godt her:
http://www.kandu.dk/spg171220.aspx#1959330

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-06-14 20:08

Citat
Mystisk at du ikke kan gøre en ende på Klaudi...................

Jeg siger satme mange tak!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-06-14 20:19

Det var bare en pinse-vits.........................................