/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung Galaxy s3 i9300
Fra : dhmoelsted
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 19-05-14 16:36

Tabte min Samsung i går den lavede en revne i frontglas ikke andre fejl....så er det My trendy phone kan sætte nyt glas på og kun glas.... her i Randers har vi en reparatør han siger man skal skifte hele fronten ca dobbelt så dyrt ...hvad siger i er det nødvendig ??

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 19-05-14 16:54

Ind til en anden forhandler, du behøver kun at skifte glasset hvis alt andet ellers virker.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-05-14 16:56

Du kan også gøre det selv, hvis du har mod til det.
https://www.youtube.com/watch?v=U9cqiGcxFlI

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 19-05-14 17:06

hej mig - selv har lysten men tør ikke har set video ser lettere ud en jeg tror det er

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-05-14 18:55

det er faktisk meget nemt, har selv lige skiftet batteri/skærm på en Nuvi gps og en HTC.
Man skal bare være opmærksom på at skruerne IKKE sidder så løse som det ser ud til på - video, de er limet og sidder særdeles godt fast, og smutter sådan en lille skruetrækker hen over print plade/ andet, så er det en dyr løsning = at lave det selv.

Men, hvis alle funktionerne virker, burde det være nok med at skifte selve glasset og intet andet.
Tror bare du skal prøve en anden forhandler, eller søge på nettet over samme.
Det tager højest 15 minutter at skifte.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-05-14 19:22

NB: du burde overveje dette ´glas´ koster en lille formue (200.-), men det gør skift af samme JO OGSÅ.

https://www.youtube.com/watch?v=BnL-ZD5_PDc

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-05-14 19:24

Du får lige en mere´´´´
https://www.youtube.com/watch?v=TfgKLwGnOZs

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 20-05-14 08:42

Tak for svaret mig-selv.

den bliver sendt ud af huset

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 21-05-14 17:43

Jeg har været inde i en butik i Faaborg for at forespørge "hvis nu" 1600 kr. var svaret
Og er det stikket til laderen, nyt print, = ny fon.
Så 200 må siges at være en rigtig GDS. pris
Højris