/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Anbefaling af vaskemaskine lille forbrug
Fra : Filippa1996
Vist : 210 gange
20 point
Dato : 15-05-14 13:11

Kan nogen anbefale en gedigen, simpel vaskemaskine:

Vask ca. 2 gange om ugen
5 kg. er tilstrækkelig
1200 omdrejninger er tilstrækkelig - jeg plejer også at skylle og centrifugere efter vask
Den står et stykke væk fra opholdsrum, så støjsvaghed er ikke påkrævet
Når den ikke bliver brugt mere behøver el- og vandforbrug ikke at være så lavt
Den behøver ikke have et hav af programmer. Kogevask, kulørt, finvask og centrifugering vil være tilstrækkelig.

Hilsner Filippa

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 15-05-14 16:14

Jeg ville smutte i elgiganten og købe den billigste, af et kendt mærke. Det er pt. en Bosch til 1899. Du kunne også ofre 100 kr mere, og få en Whirlpool, den tror jeg måske lidt mere på. I den prisklasse er det i meget høj grad tilfældigheder der afgør om den ene holder længere end den anden. Hvis du holder dig til et kendt mærke, er der stor sandsynlighed for at den kan repareres, når den om 10 år gå død.