/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
sletning af profil
Fra : bublebee
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 15-05-14 11:29

vil gerne slette min kandu bruger - hvordan gør jeg

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-14 11:30

Det kan du ikke.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 15-05-14 11:30

fuck hvor nedtur

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-05-14 11:34

Forget about it...

Kommentar
Fra : poten

Dato : 15-05-14 11:36

Dine tåbeligheder vil stå i Kandu til evig tid...

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 15-05-14 14:40

Det er ligesom universel karma, den kan du heller ikke bare lige slette, og starte forfra, den følger dig for evigt.

Og så er kandu og alle brugere af kandu meget kede af at du ikke vil besøge os mere.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-05-14 15:21

Citat
Og så er kandu og alle brugere af kandu meget kede af at du ikke vil besøge os mere.
Jeg er total ligeglad med den profil og "dens" sprog - så tal kun for dig selv fun2....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-14 15:32

Savner en "synes godt om" , men bentjuul, jeg er enig med dig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-05-14 15:53

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-05-14 16:17

- troede den nutcase var blevet indlagt for længe siden...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-05-14 19:02

Citat
Og så er kandu og alle brugere af kandu meget kede af at du ikke vil besøge os mere.

Her er vist lidt sarkasme iblandet.
Alene hendes sprogbrug her:
Citat
fuck hvor nedtur

Og i hendes forrige spørgsmål:
Citat
FUCK JER FJOLSER

Vidner om hendes dømmekraft,nok ikke er noget at skrive hjem om. Håber hun er bedre kvalificeret,i omgang med børn.

Jeg stryger ikke altid folk med hårene,men kommer en gang imellem,til at sige min mening. Det har jeg sjælden fortrudt.
Jeg er forberedt på et "black",som sidste gang. Iorden.....jeg har ikke yderligere kommentarer.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-05-14 19:03

Juhu - jeg kan igen skrive i brumlebiens tråd.

Men nok kun indtil nu.

Ps. Den profil "bublebee" er jo ikke en vi kender i det virkelige liv, så den kan du bare lade være.
Inde i din egen profil her på Kandu, kan du gå ind og fravælge alle mails - og du hører ikke mere fra alle os som faktisk mente det godt med det vi skrev, selvom du ikke syntes om det vi sagde.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-05-14 21:14

Når nu der hvert år er så mange der vil slettes af kandu,
hvorfor så ikke bare henvise til en udtalelse om, at det kan man ikke.

Det ville selvfølgelig være pænt med en begrundelse og en forklaring på hvorfor ikke?
Men den må vi nok udelade...

Mange gamle kandu brugere er døde, andre har forladt kandu; hvem kan lave en oversigt?
Men det totale antal brugere gennem tiderne giver stadig en voksende og pæn reklame værdi.

Mon det er lovligt sådan at medtage helt åbenlyse fratrådte kandu brugere kommercielt??

Når jeg er død, skal min aske kastes ud til de sultne svaner her på Flensborg Fjord,
og ejerne bag kandu skal ikke mere få reklame penge for mine mange indlæg.
Hvordan undgår jeg dette???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-05-14 21:58

Citat
Når jeg er død, skal min aske kastes ud til de sultne svaner her på Flensborg Fjord
Hvorfor skal svanerne straffes....................

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 17-05-14 10:13

det er som Jehovas vidner, når du først er kommet ind er det for livstid

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 17-05-14 10:16

men ønsker din mand held og lykke det kan da kun blive bedre.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-06-14 18:16

Du skal jo ikke logge ind hvis du ikke gider at være her!