/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Usb mikrofon
Fra : majb1570
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 12-05-14 18:12

Hej. Hvordan får jeg min usb mikrofon til at virke. den lyser når jeg starter pc men går ud når jeg logger ind. pc skriver at enhedsdriver ikke er installeret. Har downloaded USB audio Codec, udpakket zip fil og genstartet maskinenstadig uden held

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-05-14 18:34

Er det nok at udpakke zip filen? Skal den ikke også installeres?

Kommentar
Fra : majb1570

Dato : 12-05-14 20:01

Jo det skal den nok men kan ikkefinde setup eller install filen. Ved du hvad den hedder

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-05-14 20:05

Ingen anelse. Jeg bidrager blot med lidt "sund fornuft".

Filen behøver ikke hedde Setup. Hvis det er en .exe fil (Program) er den direkte eksekverbar.

Den kan også have endelsen .msi, som og kan eksekveres.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-05-14 01:27

Måske du skulle oplyse hvilken styresystem der er på computeren, usb mmikrofoner er næsten altid plug and play, det vil sige at systemet allerede har en driver og du skal kun indstille mikrofonen i Lydindstillinger, der er mikrofon måske slået fra, prøv at se i Lydindstillinger om mikrofonen er aktiveret

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-05-14 16:53

USB grej skal tilsluttes efter at computeren er startet op.

Kommentar
Fra : majb1570

Dato : 24-05-14 14:24

Har været i kontakt med support som "overtog" maskinen en times tid. Resultat: en geninstallation pga fejl. Jeg ville gerne give jer alle point men kan kun give dem til ÉN.
Så den af jer der allerede har været ind over dette spørgsmål, der skriver en kommentat får disse points

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 100 point
Dato : 24-05-14 14:26

Jeg var den første, der gav et svar

Godkendelse af svar
Fra : majb1570

Dato : 24-05-14 15:26

Tak for svaret Bille1948.