/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
adgang til Synology server
Fra : stone47
Vist : 429 gange
300 point
Dato : 03-05-14 10:23

jeg har lavet adgang til et par servere ude fra:

jeg bruger google chrome.

https://87.104.147.156:5001/webman/index.cgi

https://87.104.175.26:5001/

den første virker fint, nr 2 kan man ikke få fat i. Men hvis du bruger firefox kan du godt.
Eller er det bare certifikat stien der ikke kan forstå der er 2 synology servere.
Lad lige være med at logge på dem Hej hej.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-05-14 20:55

Er det et spørgsmål eller vil du bare have et skuldreklap?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-05-14 10:34
Kommentar
Fra : stone47

Dato : 06-05-14 08:44

webnoob: Nej nej det var bare for at høre om nogen af jer havde den samme oplevelse eller det er noget i min setup af chrome der går forskel og evt om nogen havde en ide om hvad der var årsagen.
Katekismus: tak for link det vil jeg læse lidt på for et er jo at se disse servere og noget andet er jo hvordan man laver forbindelse til dem. Indefra foretrækker jeg en Sambaserver forbindelse og så forbinde PC. som var det et gammeldags netdrev. Dette er for usikkert hvis man giver disse porte videre gennem sin router og også gør dette ude fra. OpenVPN er en mulighed men det er mit kendskab ikke helt dus med. Selvfølgelig noget Ftp er altid godt.
Hilsen Steen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-07-14 13:29

Der var åbenbart ikke andre de havde samme oplevelse.