/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Fjerne striber på en Campingvogn
Fra : mubbur
Vist : 955 gange
100 point
Dato : 23-04-14 10:52

Hej hvad er bedst og billigst at få fjerne striber på en Campingvogn

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 23-04-14 13:08

Hvis striberne er nye (altså de farvede pynte- eller fartstriber), så kan de vare pilles af med neglene.

Er de ældre ig sprøde, så hjælper en hårtørrer.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 23-04-14 13:43

Se om du kan få fat på noget UNDRI 5i1.

Det er ret svært at få fat på, da jeg tror det er ved at udgå.

Ellers ville jeg vælge PROX som kan købes hos enhver campingforhandler.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 23-04-14 13:51

Hov.

Mit forslag er kun til de sorte striber der kommer fra vinduer og lign.

Så hvis ikke det var dem du mente glemmer du bare mit forslag

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 100 point
Dato : 23-04-14 14:09

Bedst og billigst!!!!
Det er sjældent at de 2 ting hænger sammen:

Men det bedste er Plexus plastic cleaner, men absolut ikke billigst.
http://www.glas-direkt.dk/tilbehoer-til-plexiglas+prod_id=160

Har selv brugt det på camping vogn, og er uovertruffen til at fjerne sorte striber med. Du kan også poler vinduerne med det (forudsat at de er støvfri)

MVH

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 23-04-14 15:01

Tak for svar alle, også Henrik

Kommentar
Fra : alka

Dato : 23-04-14 16:01

Gå til en forhandler af campingvogne - og se alt det de har af "fritid" til behandling af CV.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 23-04-14 16:03

Selv tak. Tjo - der var nok en liiiiille anelse drilleri i mit svar. Men ellers er den altså gid nok. Bare ikke til de sorte striber som der spørges om 9 ud af 10 gange.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 25-04-14 11:22

Tak for svar, ja her i Thorshavn, er der ikke det store udvalg af campinghandlere, desværre, men fik lige prøvet noget nyt, ve dikke om i kender der , det heder H71 og er et product fra Kemilux, og er fra Færøerne, men sælges også i Dk, her er hjemmesiden http://www.kemilux.fo/ og http://www.kemilux.dk/
Og jeg blandede lidt af det med vand, og alle det sorte striber var væk med det samme