/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløs mus
Fra : Miksi76
Vist : 553 gange
100 point
Dato : 21-04-14 12:01

De 2 knapper der sidder på siden af nogle mus, kan man ændre hvilken knap der skal gøre hvad. Har en mus med ledning hvor den forreste knap rykker en side frem og den bagerste rykker en side tilbage "lidt logisk" Men har så købt 2 forskellige trådløse mus, og der er det omvendt. Altså så den forreste knap rykker en side tilbage og den bagerste rykker en side frem "lidt ulogisk" Kan det ændres?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-04-14 12:10

Ja, brug det software der fulgte med musen, eller måske i kontrolpanelet/
Klaudi

Dato : 30-03-14 18:05

--------------------------------------------------------------------------------
Prøv med SharpKeys det er et program som kan "remappe" en tast til en anden!
http://sharpkeys.codeplex.com/

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 21-04-14 12:47

Hvis det er en Logitech, kan knapperne ændres med Setpoint programmet der kan hentes på Logtechs hjemmeside.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-04-14 13:21

Citat
Prøv med SharpKeys det er et program som kan "remappe" en tast til en anden!
http://sharpkeys.codeplex.com/

Og hvorfor det, når der findes et program fra museproducenten??
Hvis musedriveren er installeret fra den medfølgende CD (hvis der var en med) er setpoint programmet sansynligvis allerede installeret, og du bør kunne rette tasternes funktion i dette.
Som bjarnebr skriver:
Citat
Hvis det er en Logitech, kan knapperne ændres med Setpoint programmet der kan hentes på Logtechs hjemmeside.

http://www.logitech.com/da-dk/support/mice

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-04-14 14:59

Citat
Og hvorfor det, når der findes et program fra museproducenten??

Så havde vedkommende sikkert ikke spurgt herinde, samt vi ved jo ikke hvilken mus der er tale om.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-14 19:40

Kan det være højre / venstre - hånds indstillingen der skal ændres i indstillinger for pegeredskaber(mus)

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-04-14 21:04

Jeg synes lige spørgeren skal melde sig på banen, og oplyse hvilken mus det drejer sig om.

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 23-04-14 14:24

Sorry. Den ene er en AGK model 10694 uden cd-rom og den anden er fra Kina

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 23-04-14 18:23

AGK??? De har godt nok en elendig hjemmeside at finde rundt på. En søgning på 10694 giver ikke noget resultat. Køb en kvalitetsmus i stedet. f.eks. denne http://www.edbpriser.dk/mus/logitech-performance-mx-id-638083.aspx
Den er bare sååå lækker.