/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
QWERTY-telefon med Android?
Fra : BrunosHooligan
Vist : 372 gange
150 point
Dato : 17-04-14 14:13

Hej :)

Er det muligt at anskaffe sig en mobil med fuldt tastatur og Android? Jeg har søgt meget efter det, og jeg har ikke kunnet finde en mobil, der ikke er udgået. Ved ikke om man evt. kan købe den fra et andet land?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-04-14 14:51

Mon det er sådan én du søger:

www.sonymobile.com/dk/products/phones/xperia-pro/

Kommentar
Fra : BrunosHooligan

Dato : 17-04-14 19:26

Ja præcis! Men kan man godt købe den fra den side?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-04-14 20:39

Citat
Ja præcis! Men kan man godt købe den fra den side?

Nej, men jeg vil anbefale at downloade den fulde manual derfra hvis du køber telefonen.

http://mobiltown.dk/sony-ericsson-xperia-pro/

Jeg har selv en MiniPro, dog udgået nu, det er et rigtigt godt tastatur der sidder på den da knapperne giver klikmodstand, og også lyser i mørke.

En liste over nyeste findes her:
http://www.phonerated.com/android_phones_with_keyboard-listbycat

Jeg har fornylig set en medpassager i bussen bruge en LG, jeg ved dog ikke om den er købt her i landet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-04-14 23:25

Sony Ericsson Xperia Pro (MK16) og Mini Pro (MK17) havde begge fuld QWERTY tastatur, de kan kun købes brugt her i landet og jeg tror ikke der findes butikker nogen steder som har en af modellerne som ny, jeg har den som blev vist i første indlæg Xperia Pro (MK16), jeg er nogenlunde tilfreds med telefonen og ovenud tilfreds med tastaturet.
Du kan se et udvalgt af telefoner her:
http://pdadb.net/index.php?m=pdacomparer&id=39&c=android_smartphones_with_qwerty_keyboard
så kan du prøve at søge en af modellerne om du kan finde en butik
Er tastaturet en betingelse så bør du måske overveje at gå fra Android og over til BlackBerry

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-04-14 00:52

@ o.v.n

For et par år siden have Motorola flere modeller, nogle ekstra brede hvor tastaturet fyldte nederste halvdel, og også en hvor bunden simpelthen drejede om en tap så telefonen blev dobbelt så lang.

Hmm, de har nok ryddet grundigt op lige inden Google overtog firmaet