/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Vagn på floden 1997/98
Fra : molly0101
Vist : 1256 gange
500 point
Dato : 15-04-14 17:34

Hej.
Jeg prøver at hjælpe min mand der søger med lys og lygte efter dokumentarserien ' Vagn på floden '.
Han har haft kontakt med Vagn him-self, der kun har sin egen kopi.
Er der nogen herinde der kan hjælpe med en kopi af serien.
Jeg vil selvfølgelig betale de omkostninger der er i fbm. Evt. kopiering og forsendelse.
Mvh.
Molly 0101

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-04-14 17:43

På hvilken kanal er den blevet sendt?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-04-14 17:58

Du kan garanteret købe dokumentaren på den kanal der har sendt det....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-04-14 17:59
Kommentar
Fra : molly0101

Dato : 15-04-14 18:28

Den blev sendt på dr.1.
Det kan ikke lade sig gøre at hente den på dr.. Man kan hvis man selv har været statist, købe 1/2 times optagelse fra arkivet. Det koster mellem 1000,00 og 1500,00.
Han har søgt på YouTube, Bonanza osv. Uden held.
Har forsøgt at låne på bibliotek. Heller ikke muligt.
Vi prøver lige dit link bentjuul ???

Kommentar
Fra : molly0101

Dato : 15-04-14 19:04

Hej bentjuul.
Vi er amatører på pc. Vi kan ikke finde ud af at hente den ned.
Prøver senere på aftenen.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-04-14 22:43

Det er muligt at låne dem på biblioteket.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 500 point
Dato : 16-04-14 20:28

Citat
Det er muligt at låne dem på biblioteket.

Citat
Afgræns din søgning
Materialetype
bog (7 hits)
VHS (3 hits)
cd musik (1 hit)

kan ikke selv bruge siden (gammel browser) men det lader til at de har dét på gamle bånd.

Men hvis man så skal til at anskaffe sig VHS spiller ? det må stadig være billigere end ´købe´ serien = som ikke er til salg.

Glem alt om at hente den fra nettet, enten kommer den frem ØJEBLIKKELIGT eller også er det ´fake´ link´s hvor du skal ind på andre sider som tilbyder osv = du bliver fattig - eller en pc der ikke virker dagen efter..

Kommentar
Fra : molly0101

Dato : 16-04-14 22:32

Hej mig-selv
Tak for dit svar.
Har prøvet med link, det tog en formiddag at rense pc.
Jeg accepterer dit svar, og prøver igen på biblioteket.
Tak for hjælpen og de forslag der er kommet.
God Påske til alle.
Mvh Pia.

Godkendelse af svar
Fra : molly0101

Dato : 16-04-14 22:33

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-04-14 23:06
Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 25-08-14 23:10

Jeg har faktisk alle afsnit liggende på en harddisk. Hvis du ikke har fundet dem andre steder, så kan vi nok finde ud af noget