/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Samsung S27C350 slukker kort når man slu
Fra : Jonsina
Vist : 299 gange
100 point
Dato : 14-04-14 16:40

Jeg står med et problem som jeg aldrig har prøvet før, og kan simpelthen ikke regne ud hvad det skulle være, og er meget IT stærk. Købte en Samsung S27C350 for lidt over en uge siden. Det hele var fryd og gammen den første times tid, indtil den begyndte at slukke kort af og til i 1-2 sekunder og så tænde igen, tog det ikke så hårdt, selvom jeg nok burde have gjort det. Men jeg fandt ud af da min kæreste en dag slukkede lyset i rummet eller en stikkontakt i gangen så slukkede skærmen de 1-2 sekunder og så tænde igen.. Skærmen har ikke jord i stikket, så ved ikke om det kan være den der er synderen. Det skal siges at vi bor i lejlighed og den gør det også hvis andre i opgangen tænder eller slukker noget. Har prøvet at ændre opdaterings hastighed, utallige google søgning som ikke fandt noget. Har dog ikke prøvet med VGA-stik, men tænker at det nok ikke gør en forskel. Sig endelig til hvis i skal bruge flere oplysninger, så skal jeg nok komme med dem. Dette og så min første gang jeg skriver her, for plejer at kunne afhjælpe et problem selv. Jeg har sat point til 100, da jeg næsten er begyndt at trække håret ud med rødderne

Hilsen Lasse.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-04-14 16:52

Når du nu har købt den for en uges tid siden så ville det da være smart at aflevere lo.... hvor den er købt og be' om en ny, der er da noget galt hvis den ikke kan tåle det lille spændingsfald der er når man tænder andet udstyr!

Kommentar
Fra : Jonsina

Dato : 14-04-14 17:38

Ja, det ville være smartest. Har også 3 års garanti på skidtet, men ville være dejligt hvis der nu lige var en nem løsning på det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-04-14 18:13

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 8
- Annullerede 18
- Slettede 0
Ialt 27

Kommentar
Fra : Jonsina

Dato : 14-04-14 21:44

Og hvorfor er det her?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-04-14 17:32

Citat
Og hvorfor er det her?

Fordi du åbentbart hellere annullerer end accepter i dine spørgsmål!

Dårlig statistik!