/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Problemer med åbne vindue
Fra : susss
Vist : 302 gange
200 point
Dato : 09-04-14 11:57

Jeg har problemer med at åbne et nyt vindue med et billede i den blå avis ..jeg bruger Chrome..det har altid virket..men lige pludselig når jeg trykker på at se et billede..åbner den i et sekundt et vindue uden et billede kun hvidt baggrunds billede..også lukker den ned igen ..det vil sige jeg får ikke lov til at se billedet stort...har prøvet at slette chrome og installere det igen ..det hjalp kun kort varigt..hvad kan der være galt ??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-04-14 12:13

Det er angiveligt ikke et link du klikker på - derfor...

Kommentar
Fra : susss

Dato : 09-04-14 19:04

Det forstod jeg ikke rigtigt..man kan jo åbne et billede når man kikker i den blå avis på ting og sager det har vi jo altid kunne og når jeg tager exsplore eller andre virker det fint..så hvad mener du ? .-)

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 09-04-14 21:19

prøv at højre klik og bede om åben i en ny fane.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 10-04-14 09:12

Det har jeg prøvet så kan det lade sig gøre..men det skal virke som før..der må være noget galt et sted.