/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvorfor kan jeg ikke hæve mit point?
Fra : 2601
Vist : 396 gange
50 point
Dato : 07-04-14 10:10

Jeg har stillet et spørgsmål i slægtsforsning men jeg kan ikke hæve mit antal point da der er i det felt hæv point er en reklame.

Hvad er galt?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-04-14 10:21

Du kan kun hæve 3 gange, til max 500 og det er du jo ikke oppe på.

Skal du ikke bare lidt længere ned under reklamen for at hæve?

Jeg har tidligere klaget over for mange reklamer i kandu og dette her er da helt galt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-04-14 10:35

Du har 2 åbne spørgsmål. Det ene har max point = 500, der kan du ikke hæve yderligere.

Jeg ved ikke med det andet spørgsmål om du tidligere har hævet point, men det kan kun lade sig gøre 2 gange og ikke som svendgiversen skriver 3 gange.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-04-14 10:40

Du har dette spørgsmål til 350 point

http://kandu.dk/spg170707.aspx

hvis du 2 gange tidligere hat øget antal point, så kan du ikke mere øge antal point.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-04-14 10:43

Sorry selvfølgelig kun to gange, 1. 2. 3. Udgave...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-04-14 11:24

Det her er ikke et svar på spørgsmålet men et tip til jer som plages af reklamer
Citat
Jeg har tidligere klaget over for mange reklamer i kandu og dette her er da helt galt.
http://www.kandu.dk/tip22391.aspx

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 08-04-14 14:58

Må jeg sige tak til ale.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-04-14 18:21

Fandt du så ud af, hvorfor du ikke kunne forhøje dine point?

Var det p.g.a. reklamer eller havde du forhøjet 2 gange?