/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung
Fra : lexiben2
Vist : 256 gange
100 point
Dato : 06-04-14 21:36

Tænker på at købe Samsug s4, men har været utilfreds med lyd og microfon på mobilen, jeg ønsker god samtale kvalitet uden skratten, findes der kvalitets beskrivelser om mobil-lyd på nettet?
M.v.h. Lexiben2

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 07-04-14 06:56

Jeg har haft Samsung S4 i ca 7mdr og har ikke haft eller har problemer med lyd eller microfon alt virker optimalt og perfekt.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 07-04-14 08:23

Uden at have haft en Samsung s4, siger mine omgivelser at det er noget af det bedste. Selv har jeg en Huawai. Som jeg plejer at sige, sommetider lykkedes det mig at få den til at ringe til nogen. Men den kan mange ting, for mange!!. Når man så ringer op og tager den til øret kommer man til at kilde den lidt og den skruer op eller ned eller ligger røret på. I det hele taget Har den en dårlig lyd, siger mange til mig. Så anvender et bluetooth høreset, så er lyden bedre og man kommer ikke til at kilde den. Hen er problemet bare hvilken lomme er den nu i, eller er det nede i bilen den sidder og snakker. Men alt i alt efter en 3-4 opkald lykkedes det at få en samtale igang. Men så tjener tele selskabet jo de penge, et par stykker af dem når at gå i telefonsvaren til stor irritation for mig og afsenderen.
hilsen Steen