/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Wondershare allMyTube
Fra : werter
Vist : 316 gange
100 point
Dato : 06-04-14 13:01

For at "opsamle" en YouTube-video købte jeg dette skønne program: Wondershare allMyTube.
Oprindelig kom der et lille klikfelt over billedet på YouTube på hvilken, jeg bare skulle klikke.
Denne nemme funktion synes nu bortkommet. Jeg har kigget alle indstillinger igennem (synes jeg) uden at det ændrer sig. Så kan det jo gøres på mindre smarte måder, det ved jeg godt. Men det smarteste var nu det enkelte klik - og det savner jeg!

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 06-04-14 14:14

Øhh, og spørgsmålet var?

Kommentar
Fra : werter

Dato : 06-04-14 14:25

Spørgsmålet var hvordan jeg genfinder det lille felt over "billeder", på hvilket jeg ved et enkelt klik kan iværksætte overførslen.

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 06-04-14 15:08

Hvis du har opdateret "Wondershare AllMyTube" til seneste version til Mac OS X (dvs. version 5.0.0), kan du under fanebladet "Extensions", i programmets "Prefernces" vindue, vælge at installere/afinstallere den knap du efterlyser i de tre browsere Safari, Chrome og Firefox.

Kommentar
Fra : werter

Dato : 06-04-14 19:42

Nu bruger jeg Safari, i hvis indstillinger jeg har været inde og (igen) slået den extesion til, som mit opdaterede Wondershare åbenbart har lagt dér.
Men det virker STADIG ikke PÅ SAFARI
På Firefox og chrom virker det fint nok - men altså ikke på Safari - som jeg af mange grunde holder mig til...
Der er nok ikke noget at gøre? Men mange tak for dine anvisninger. Vl. h. Werter

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-04-14 23:02

Som allerede skrevet, er det programmets indstillinger du skal ind i, ikke din browser.
Dette er fra IDM, men jeg kunne tænke mig at dit program ligner det.
http://www.gratisimage.dk/image-569F_5341C028.jpg

Kommentar
Fra : werter

Dato : 07-04-14 00:19

UNDSKYLD. UNDSKYLD_ Glemte at skrive det selvfølgelige:
Jeg har naturligvis "Wondershare AllMyTube" i seneste version til Mac OS X (5.0.1),
det skulle jeg selvfølgelig have skrevet.
Og i Wondershare AllMyTubes preferences har "Safari Extention" hele tiden været slået til!
(Ligesom den er for Chrome og Firefox)

Tak for "billedet", som dog ikke hekt forstår.

- Så gjorde du mig indirekte opmærksom på "Gratisimage".
Det program må jeg have kigget nærmere på - kendte det ikke.

Tak for jeres ulejligheder! Bedste hilsen W

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 07-04-14 18:25

Jeg har nu testet med gratis-versionen af Wondershares plugin til Safari og det virker som det skal på begge de systemer jeg har testet på. Måske du har brug for at opdatere noget på dit system? Her er et snapshot af hvordan det ser ud med Safari 7.0.3 og AllMyTube 5.0.0.1 på Mac OS X 10.9.2 : https://flic.kr/p/mSipxH
Alt hvad jeg behøver at gøre for at få "Download" knappen til at vise sig er at lade cursoren svæve over videoen, trækker jeg cursoren væk fra videoen forsvinder knappen igen.

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 21-04-14 09:33

Hej Werter
Jeg kører også med det på Wondershare allMyTube.
Og det kører nogen lunde, men det virker nu ikke på ALT, alså sådan at forstå, at du kan downloade løs, for løber den ind i nogle spærringer, så får du en LANG næse.
Prøv lige at se på det program der hedder "Jaksta " den slæber bare den ene fil ned til dig efter den anden, den prøver også at downloade fra TV2, men her kommer den til kort, det bliver noget mærkeligt noget, noget i retning af enkeltbilleder, så det opgiver man hurtigt.
Men prøv programmet, start med at starte programmet op, når det så kører i baggrunden, så markerer du bare den URL adresse du vil have downloadet, og fluks så ligger den på din HD

Hej