|
|
Man skal have tændrør med gevinder, der er beregnet til aluminiumstopstykker, hvis altså der er et aluminiumstopstykke.
Så kan der være forskellige temperaturer, og hvis tændrørstemperaturen ikke svarer til motorens temperatur er der stor risiko for tilsodning af tændrøret.
De fysiske mål på tændrørene skal selvfølgelig passe til topstykket.
| |
| Kommentar Fra : Klaudi |
Dato : 04-04-14 18:19 |
| | |
| Kommentar Fra : alka |
Dato : 05-04-14 10:44 |
|
Det er glødetallet, der - du over det fysiske med gevind mv. - er det afgørende for, om det er det rigtige tændrør. Et forkert glødetal kold/varmt tændrør, kan gøre skade på stemplet. I heldigste fald, kan motoren ikke starte.
Det er billigere, at købe det rette tændrør!
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|