/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Sælg Aktidepot i pensionspulje ?
Fra : niller59
Vist : 678 gange
100 point
Dato : 30-03-14 23:13

Hej
Jeg overvejer at sælge mit aktiedepot i pensionspuljen. Der er en rentebesparelse, men kan det betale sig på nuværende tidspunkt ?
mvh
Niller59

Accepteret svar
Fra : lgs

Modtaget 110 point
Dato : 30-03-14 23:32

Et spørgsmål, som der ikke kan gives et bare nogenlunde skudsikkert svar på, og kunne man, så var man ikke bruger af KANDU.

Men jeg har en klar erindring om, at "når gode aktietider endelig får lokket privatinvestorer til at købe, så er det på tide at komme ud" - og her tror jeg (og det drejer sig om hvad du personligt tror) at de professionelle har høstet det meste af, hvad der p.t. kan høstes i denne omgang.

En spøjs indikator er denne http://money.cnn.com/data/fear-and-greed/?iid=HP_LN

Godkendelse af svar
Fra : niller59

Dato : 03-04-14 22:10

Tak for svaret lgs.