/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
motor audi 100 c4 2,8e 1991
Fra : 190e
Vist : 359 gange
50 point
Dato : 23-03-14 11:53

vil hører om nogen kan fortælle mig hvilken traktor jeg kan få motor fra min audi 100 c4 2,8e til nemmest at passe på.

190e.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 23-03-14 14:30

Hej 190e
Nogen gange spekulerer jeg på om du er maniodepressiv eller lejlighedsvis på pot, for ganske ofte har du helt fornuftige indlæg i debatter, mens dine spørgsmål andre gange er helt ud i hampen.

Audimotoren kan du bruge i en båd, mens en traktor skal have en langsomtgående med et højt moment.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-03-14 15:11

En Case IH Magnum 370.Motor med 435 HK,skulle nok kunne slæbe dyret.

Men du skal nok have monteret strammere forfjedre,da en sådan maskine er ret tung.

Nu synes jeg jo,det er lidt rigeligt at koste på en skodbil,som en Audi.

Kører man Audi,skal man helst have en følgevogn/mekanikervogn med.

M.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 23-03-14 15:14

Kommentar
Fra : 190e

Dato : 23-03-14 15:16

det var jo en traktor hvor i audi motor kunne lægges i

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-03-14 15:27

Citat
det var jo en traktor hvor i audi motor kunne lægges i

Undskyld,jeg læste ikke dit spørgsmål grundig nok.

Men prøv med en ældre Volvo traktor. De havde B-18 motorer flere af dem. Kendt fra 544 og Amazon.
http://www.tractordata.com/

Ellers prøv med grå Ferguson. Massey Harris Pony......der er mange muligheder.

Men du skal nok være lidt fingernem.

M.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 23-03-14 16:02

Måske du kan lure nogle fiduser af her!

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 23-03-14 18:47

Der er næppe noget der passer "Straight on" eftersom vw / Audi ikke har gjort det i agro-køretøjer ?
Men hvis du brænder for sagen er der sikkert fif at hente fra dem der kører traktortræk. Det er til tider ret imponerende hvad de gutter kan smede sammen og få til at virke.
De ved garanteret også alt om hvilke modeller der kan tilpasses hvad og hvor adapterplader etc. bestilles.

Men det er nok ikke i småtingsafdelingen, hverken mekanisk eller økonomisk, da specialfremstillede dele jo også skal være rentable for producenten.

Godkendelse af svar
Fra : 190e

Dato : 23-03-14 20:48

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-03-14 21:21

velbekomme