/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
blue screen
Fra : Pjensendkk
Vist : 310 gange
82 point
Dato : 22-03-14 20:38

min computer bliver ved med at crashe med blue screen jeg har fundet DMp filerne men kan ikke forstå hvad det er der står i dem håber der er nogen der kan hjælpe mig med at analyzere dem

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-03-14 21:19

Du kunne jo lægge dem på peecee.dk så vi kunne se på dem.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 23-03-14 08:26

Jeg har brugt denne til at læse mini_dump filerne med - http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 23-03-14 08:27

PS!
Dansk sprogfil i tabellen nederst på siden!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-14 08:28
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-03-14 08:38

Tror spørger kan åbne filen - men forstår ikke meningen med indholdet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-03-14 15:23

send dmp filen til support @ hilsoe . dk eller læg filerne op på peecee.dk

Kommentar
Fra : Pjensendkk

Dato : 23-03-14 18:25
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-03-14 20:03

En lille status.

Så vidt jeg kan se så køre du med Windows 8.1 RTM x64 og hvad jeg har kunne se mig frem til at så kan det være et problem med dit grafik-kort. Så jeg vil anbefale at du geninstallere driveren til det og selvfølgelig sikre dig at dit grafik kort er kompatibelt med Windows 8.1 RTM.

Lad høre fra dig når du har prøvet.