/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
TV "brillemonitor"
Fra : lham
Vist : 589 gange
400 point
Dato : 22-03-14 08:05

Søger "briller" med indbygget display så jeg kan se tv når jeg har "brillerne" på.
Skal kunne tilsluttes alm RGB signal . 3D mv fancy ting ( herunder trådløs ) behøves ikke
Har søgt , men ikke fundet noget, nok mest fordi jeg ikke ved hvad sådan et par " TV dykkerbriller" hedder .

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-03-14 08:30
Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 22-03-14 12:46

Video briller hedder de.

find dem bla. her: http://www.skypilot.dk/videogoogles

MVH

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-03-14 16:11

Kært barn - mange navne.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 27-03-14 16:34

Pebrede priser JA , men fundet den her
http://www.lightinthebox.com/da/karlton-2-320k-pixels-mobil-teater-biograf-briller-med-50-tommer-virtual-skaerm_p232167.html#have_reviews

til en overkommelig pris for mig , jeg kan bare ikke finde ud af om den kan vise et alm RGB signal !
Jeg har ikke USB tv og ønsker ikke at bruge "brillen " til min PC -altså signalkilde er RGB ( 1 videosignal og højre/venste lydsignal fra DVD spiller/VHS/ output DVBT tuner

er der nogen der kan hjælpe/har erfaring med "brillen"

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-03-14 22:06

Så vidt jeg kan se, er de beregnet til at du sætter et memorycard, hvor filmen er på, i dem.
Opløsningen er virkeligt lille !!!! 432X230 pixel = næsten ingenting.

MVH

Kommentar
Fra : lham

Dato : 28-03-14 16:53

det med memorycard dur ikke for mig og 2 tmers driftstid er heller ikke nok-det jeg er på jagt efter er en "brille" hvor jeg kan se ganske alm "gammeldags" fjernsyn ,mens man ligger på siden i sengen uden at skulle "vende fjernsynet på højkant" :)

det må da være lavet ogå til en overkommelig pris

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-14 04:50

Citat
Pebrede priser JA , men fundet den her
http://www.lightinthebox.com/da/karlton-2-320k-pixels-mobil-teater-biograf-briller-med-50-tommer-virtual-skaerm_p232167.html#have_reviews

til en overkommelig pris for mig

kan ikke se at den skulle være billig - når Told har været der
http://www.toldpriser.dk/toldberegner

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-03-14 09:42
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-03-14 10:03
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-14 16:04

Citat
http://www.av-blog.dk/teknik-nyheder/3d-briller-den-store-guide/

Tror du er helt galt i byen.. de har ikke indbygget skærm.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-03-14 16:40

Tænkte nok, jeg skulle være blevet hjemme

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-14 19:05

Citat
Tænkte nok, jeg skulle være blevet hjemme

Hvorfor dog det.