/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
usb mobil bredbånd cbb
Fra : ultra2
Vist : 332 gange
100 point
Dato : 16-03-14 09:47

kan ccb mobil bredbånd sættes i en ruter

cbb siger at det ved de ikke

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 16-03-14 10:08

Hvis det er for at lave Wifi, skal du bruge en 3g router. Jeg har prøvet med Telenor og det virker.
http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=317143

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 16-03-14 10:15

jeg har en airlink 3g til usb bredbånd med telia (bruger wifi til printer og 3 pc) virker fint
det samme vil jeg gøre med cbb
jeg ville gerne bytte til cbb men de siger at de ikke ved om deres usb bredbånd kan bruges i ruteren

Annuller spørgsmålet
Fra : ultra2

Dato : 16-03-14 16:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål