/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Afmærk symbolet nokia lumia 820
Fra : popper
Vist : 986 gange
200 point
Dato : 15-03-14 13:36

Jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvordan jeg afmærker symbolet når jeg skal konfigurere mms konto på nokia lumia 820.....Har søgt på nettet og hvergang jeg støder på noget er " afmærk symbolet " streget ud...så hvordan f..... skal man så finde ud af det. Håber at der er en her inde der kan og vil være behjælpelig med en løsning. På forhånd tak

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-03-14 13:46
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-03-14 13:55
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-03-14 14:01

Bliv dus med telefonen
http://www.nokia.com/dk-da/support/produkt/lumia820/

https://www.google.dk/#q=konfigurere+mms+konto++nokia+lumia+820&safe=off

Håber noget kan bruges , jeg ser nu Marken er på samme spor

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-03-14 14:39

Citat
jeg ser nu Marken er på samme spor

Måske er vi AF sporede...

Kommentar
Fra : popper

Dato : 15-03-14 15:25

Jeg takker forløbig for de fine forslag i er kommet med. Men når jeg følger disse...ja så kommer jeg ik rigtig videre. Jeg skal gøre følgende "

Afmærk symbolet.
Vend tilbage til startskærmen.
" Jeg er simpelhen ikke i stand til at afmærke symbolet med et flueben som der står. Jeg er kun istand til at afmærke X og så er jeg jo lige vidt. Ved ikke om yousee mangler noget i deres opsætnings manual........

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 15-03-14 17:39

Du har skrevet forkert eller undladt at skrive noget et eller andet sted i din opsætning når der ikke er et afmærket symbol, har du fulgt manualen slavisk?
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Mobil/Opsaetning/MobilManualer.aspx#/nokia/lumia-820/mms/manuel-opsaetning

Kommentar
Fra : popper

Dato : 16-03-14 23:02

Syntes ellers jeg har fuldt support manualen slavisk men med det samme resultat. Bliver nok nød til at ringe ind til dem i morgen , så der forhåbentligt kan komme styr på det.

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 06-04-14 05:59

Tak for svaret o.v.n..