/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Svejsereparation.
Fra : poulsander
Vist : 592 gange
80 point
Dato : 12-03-14 11:57

Jeg bor i nærheden af Farsø og har et Telwin supertig 250 svejser som trænger til et eftersyn. Er der nogen som kender et godt svejserværksted i nærheden, som de kan anbefale. Hvad med Iversens Svejseteknik i Vinderup?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-03-14 21:34

Kan du ikke bare smide den ind på en maskinstation? eller hvad med Gas (special) butikken i Års
Ham du nævner har jeg aldrig hørt om, og deres hjemmeside er ikke oppe?.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 80 point
Dato : 12-03-14 21:57

Hvis du ikke lige kender butikken:
http://www.sb-himmerland.dk/

Godkendelse af svar
Fra : poulsander

Dato : 12-03-14 22:31

Tak for svaret mig-selv. Jeg vidste ikke de reparerede svejsere. Mvh. Poul.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-03-14 22:37

Det ved jeg heller ikke, jeg skrev det bare som en mulighed.

Kommentar
Fra : poulsander

Dato : 12-03-14 22:38

Iversens Svejseteknik v/ Preben Iversen er stadig på nettet med en hjemmeside. Jeg kunne godt tænke mig at vide om nogen her kan anbefale ham. Mvh. Poul.

Kommentar
Fra : mokuma

Dato : 15-11-14 22:04

jeg rep.co2-svejser, alle mærker til en lav pris især hvis du kan leve med brugte stumper
telf 21913396