/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Dampmoppe.
Fra : AnneKan
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 10-03-14 15:20

Jeg går og påtænker, at købe en "dampmoppe", da jeg har et håb om, at det bliver nemmere at gøre rent med sådan en. Jeg har parketgulve. Er der nogen herinde, som har sådan en, og er I tilfredse med den?.Jeg er også lidt interesseret i, hvor jeg kan købe den og til hvilken pris. Men først og fremmest jeres erfaringer i brugen af den.
Mvh. AnneKan.

Kommentar
Fra : birtheandersen

Dato : 11-03-14 16:41

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-14 18:45
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-03-14 18:08

Jeg købte en Kärcher Damprenser for et par år siden, og jeg vil være ærlig at sige, at jeg brugte den meget i det første halve år, og nu bruger jeg den stort set aldrig. Hvorfor? Tja, synes ikke det hverken er lettere eller bedre end en alm. moppe / gulvklud. Kun til fuger har jeg syntes, den var vældig god, men det kræver stadigvæk en indsats (tid)