/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Strimmelregner hvor tekst ikke fader
Fra : nosunshine5
Vist : 313 gange
50 point
Dato : 09-03-14 18:13

Jeg skal bruge en strimmelregner. Men helst en hvor teksten ikke forsvinder, når det bliver udsat for lys.

Ikke en fancy en. Bare det basale plus/minus/gange osv.
En der bruger almindelig net, ikke batterr.

Er der nogen der har erfaring med en økonomisk strimmelregner?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 09-03-14 18:27

Citat
Jeg skal bruge en strimmelregner. Men helst en hvor teksten ikke forsvinder, når det bliver udsat for lys.

Findes ikke... Så skulle der da være opfundet noget der ophæver naturlovene på det seneste.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 09-03-14 18:36

ØV

Så i det mindste holder bedre end den jeg har nu. Som fader rigtig hurtigt. 2 dage så kan det ikke læses.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-03-14 21:14

Den slags kan skannes og gemmes i computeren.

Kommentar
Fra : Birdie56

Dato : 09-03-14 23:29

Jeg bruger selv et ældre klenodie Olympia CPD 5212 Strimmelregnemaskine til net og jeg har aldrig oplevet at tallene falmer derpå.
Jeg skal da ikke lægge papiret i direkte sollys i længere tid, men lys er ingen problem for mig!!!!

Annuller spørgsmålet
Fra : nosunshine5

Dato : 15-03-14 11:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål