/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone 5 S
Fra : Doros
Vist : 416 gange
200 point
Dato : 22-02-14 08:20

Hejsa

Skal ud og købe en Iphone 5 S, er der nogen af Jer som har erfaringer med skærmbeskyttelse?:
- Er det nødvendigt med skærmbeskyttelse på en Iphone 5S?
- Hvilken skærmbeskyttelse kan I anbefale?

Jeres erfaringer imødeses......

Jeg påtænker at havde en "bumper" monteret.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 22-02-14 09:31

Hej.. Jeg har iphone 5s og er iphone fan fra 2008. Jeg har altid haft plastic på skærm. Så iphone få ikke ridser på skærm. Du kan køb skærmbeskyttelse fra bilka, Føtex eller Fona. Lade være med at køb dyret skærmbeskyttelse.
Husk at køb et silikone cover til bag side af iphone så få du ikke ridser
Hav en god weekend
mvh

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 200 point
Dato : 22-02-14 16:39

Om det er nødvendigt kommer vel an på hvordan du behandler den.
Jeg har min iPhone i bukselommen til hverdag og har ikke noget beskyttelse på skærmen, der er heller ikke antydningen af en ridse.

Godkendelse af svar
Fra : Doros

Dato : 23-02-14 09:02

Tak for svaret Kortoververden.