/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Dæk
Fra : mig-selv
Vist : 680 gange
50 point
Dato : 20-02-14 09:55

Original dækstørrelse er 3,60x19
der sidder et 90/90x19 på nu - kan jeg smide et 3,00x19 på uden for mange problemer.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 20-02-14 17:19

Nysgerrig - hvad er det for en knallert, jeg er interesseret i veteranknallerter, derfor.

Accepteret svar
Fra : nilsg

Modtaget 50 point
Dato : 20-02-14 19:05

jeg har brugt 3,00-18 i stedet for 3,50-18.
Der var ikke problemer i det.
Dækket er bare lidt smallere.
Så svaret er ja.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-02-14 19:28

Citat
Nysgerrig - hvad er det for en knallert, jeg er interesseret i veteranknallerter, derfor.

Det er ´bare´ til en mc
http://motorbike-search-engine.co.uk/classic_bikes/cb400n-road-test.php
men en ´vis´ herre pljer at brokke sig over mine IKKE lukkede spørgsmål = uden svar.
Så prøvede ´knallert´,
Citat
jeg har brugt 3,00-18 i stedet for 3,50-18.
Der var ikke problemer i det.
Dækket er bare lidt smallere.
Så svaret er ja.

MIN eneste erfaring med dæk og køre egenskaber er - at sætter man et større/bredere på - så ender det galt før eller siden, da dækket bliver FLADT af at køre lige-ud hele tiden,
det kan måske bruges (bredere dæk) hvis man bruger den til baneræs, men ikke som almindelig mv-billist.

Og grunden til jeg spugte, var at jeg kan få et SUPER dæk med godt greb på vejen, især i vådt vejr, for næsten halvdelen af prisen, hvis jeg kunne gå ned i ? bredden.
Så tager dig på ordet og bestiller det hjem

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-02-14 19:31

Stavefejl og andet er gratis..

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 22-02-14 15:01

Tak for svaret nilsg.