/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Dansk sprogpakke til Nokia 3720
Fra : z1terapi
Vist : 318 gange
100 point
Dato : 19-02-14 15:01

Hej. Mine forældre har købt en Nokia 3720 i tyskland, og der er selvfølgelig ikke mulighed for at vælge dansk sprog. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en firmware der har dansk sprog?
Jeg ved godt at diverse teleudbydere kan hjælpe, men jeg havde forestillet mig at jeg selv kunne gøre det gratis, hvis bare jeg kunne finde pakken

/Thomas

Kommentar
Fra : clou

Dato : 19-02-14 15:44

Hvis du gendanner til fabriksindstillinger og starter op igen, så skulle du kunne vælge sprogpakke, og vælg så dansk (det kunne jeg i alt fald på min gamle Nokia)

Clou

Kommentar
Fra : z1terapi

Dato : 20-02-14 23:41

Jamen jeg har jo slet ikke mulighed for at vælge det i menuerne nu. Der er kun tysk/spansk/engelsk/koreansk. Tror du ikke det er dem jeg kommer til at vælge imellem hvis jeg gendanner til fabriksindstillinger? Den er jo lige startet op fra scratch uden at kunne vælge Dk.
Jeg har en ide om at der skal en anden firmware i telefonen, men jeg ved ikke hvor jeg skal få den fra. Jeg spurgte i øvrigt telecare, og de siger at den skal ind til dem for at få det gjort. Det tror jeg heller ikke de ville sige hvis man bare kunne nulstille den.
/Thomas