/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Kender du Pension for selvstændige?
Fra : nosunshine5
Vist : 434 gange
100 point
Dato : 10-02-14 16:26

Jeg har lige haft en rådgiver fra Pension For Selvstændige her og oplyse om forskeligt de kan tilbyde.

Det lyder fornuftigt og samle diverse relevante forsikringer.
( tabt erhvers-evne, sundhedsforsikring og de forskellige opsparinger i pensionselskaber per arbejdsgiver, jeg har haft gennem tiderne, samles)

Det sidste kan jo godt betale sig. Da pensionsselskaberne skal have "husleje" og jeg så dermed kan nøjes med en husleje gennem PFS.dk/med Danica pension som formueforvalter.

Men kende nogen dem?

Jeg har tjekket på trustpilot.dk. Mest for at se om andre har haft med dem at gøre.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-02-14 18:00

Nej, jeg kender dem ikke, men der er jo mange andre med samme målgruppe, her et udvalg:

http://www.bing.com/search?q=%22Pension+For+Selvst%C3%A6ndige%22&form=MSNH60&mkt=da-dk&x=113&y=11

Måske skulle du prøve at kontakte et par af de andre inden du beslutter dig?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-02-14 18:28
Annuller spørgsmålet
Fra : nosunshine5

Dato : 02-03-14 00:16

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

En foreslog at jeg kontaktede andre, inden jeg bestemte mig.
Men det er jo netop der i problemet er. Jeg ved ikke hvor jeg skal søge oplysninger. Også selv om jeg brugte google.
Jeg er så også klar over den begrænsning der er i et forum som her.