/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Nye hjul tli Odder barnevogn.
Fra : lukas2502
Vist : 747 gange
160 point
Dato : 09-02-14 19:16

Hvor kan jeg købe nye hjul til en Odder barnevogn, de skal naturligvis passe på akslen, som har en rille, hvor hjulet fastgøres med en fjeder?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-02-14 19:28

Jeg mener at huske, at det er standard for alle odde barnevogne med den lille låserille.
her skulle der være gode muligheder:
https://www.google.dk/search?q=odder+barnevogn+reservedele&oq=odder+barnevogn+hjul&aqs=chrome.3.69i57j0l5.4065j0j8&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 09-02-14 20:01

Desværre ikke! Af komplette hjul "med navn" fandt jeg kun "Trille", som nok ikke "triller" så godt på en Odder-vogn.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 160 point
Dato : 09-02-14 21:26

Du kan bestille dem hos en af Odder forhandlerne evt babysam

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-02-14 23:05

Der er noget der heder Google her på nettet, skriver man f.eks. Odder Barnevogne kommer der et link:

http://www.oddervognen.dk/

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 09-02-14 23:44

Citat
Der er noget der heder Google her på nettet, skriver man f.eks. Odder Barnevogne kommer der et link:

Har prøvet, men ingen henvisninger til hvor du kan købe hjul, hvis du ikke er forhandler, i morgen vil jeg se om "Babysam" kan byde på noget.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 10-02-14 10:01

Eftersom man kan vælge mellem massive hjul og lufthjul, så må det også være muligt, at købe nye hjul.
http://www.oddervognen.dk/product/sortsilver-3-3/

Kontakt en forhandler, eller flere : http://www.babysam.dk/find-din-butik

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-02-14 10:08

Dagplejen bruger som regel Odder barnevogne, og de skifter tit hjul, da vognene kører meget.
Prøv at spørge dem, hvor de køber nye hjul.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 10-02-14 13:43

Skal de absolut være nye, de er vel dyre.
Hvad med DBA.dk eller guloggratis.dk eller evt. på et markeds plads.
Vi har hver fredag en kæmpe marked her i Brørup.

Godkendelse af svar
Fra : lukas2502

Dato : 10-02-14 13:44

Tak for svaret rotw. Babysam havde dem på lager